KOMUNIKACIJE
Razvojem novih medija i implementacijom inovativnih kanala komunikacije suočavamo se sa novim izazovima, kao i promjenama u medijima i društvu. Regulacija i samoregulacija treba da bude obaveza svih profesionalaca koji nastoje unaprijediti komunikaciju u društvu.
Kako komunikaciju učiniti zanimljivom, primjerenom, dostupnom i etičnom?
Postoje lične sklonosti, preferencije i izražaji talenta koji mogu ostvariti dobru komunikaciju, ali i puno razloga zbog kojih komunikacija može otići u pogrešnom smjeru. Naš cilj je unaprijediti sposobnosti koje će vaše mišljenje povezati, umrežiti, objediniti u cjelinu iz koje će nastati nova komunikacijska rješenja, ideje kao i vještine koje se uče. Vaše ideje možete pretvoriti u sjajne projekte, ali ako ih ne znate komunicirati na pravi način, one neće zaživjeti u potpunosti.
Da li ste zadovoljni svojom prezentacijom u javnosti, vidljivošću i upoznatošću javnosti s vašim radom? Želite li biti prepoznati u javnosti ili vam je bitan glas određene javnosti? Vjeruje li vam se, smatraju li vas transparentnima? Ima li javnost uvid u vaše raspolaganje prikupljenim novcem?
Kvalitetna komunikacija se može postići uz pomoć učinkovitih i promišljenih odnosa s javnošću, jasno definisanih ciljeva, angažman PR eksperata i razvoj partnerstva s medijima. Strateškim planiranjem komunikacije gradite prepoznatljivost i povjerenje javnosti kad je u pitanju dosljednost, etičnost i transparentnost.
Naša misija je poticanje aktivnosti za umrežavanje i komunikaciju, poštujući etiku i regulativu. Povezujemo medije i kreiramo komunikaciju. Koordiniramo i učestvujemo u implementaciji aktualnih naučnih i kulturnih projekata u Bosni i Hercegovini i široj regiji Jugoistočne Evrope.
Da bismo izražavali svoje ideje i stvarali dobre projekte, moramo stalo poticati razvoj komunikacijskih vještina, a posebno kroz teme:
- Retorika prezentacijskih vještina;
- Komunikacijske i prezentacijske vještine;
- TV trening, javni nastup i odnosi sa medijima;
- Odgovornost izgovorene javne riječi;
- Komunikacijski team building;
- Krizno komuniciranje;
- Interpersonalna komunikacija unutar NGO-a;
- Kultura, bonton pisanog i usmenog komuniciranja;
- Argumentacija i verbalno sučeljavanje;
- Imidž NGO-a;
- Upotreba novih medija;
- Kreiranje specijaliziranih web servisa i digitalnih platformi;
- Distribucija audio-vizualnih sadržaja putem društvenih medija;
- Implementacija integriranih komunikacija.